واکنش تند رويانيان به اظهارات کفاشيان

حمد رويانيان در جواب اظهارات علي کفاشيان مبني بر بدهي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: برادر محترم و عزيز جناب آقاي کفاشيان! شما در مصاحبه امروزتان در وزارت ورزش اشاره به 60 ميليارد بدهي باشگاه پرسپوليس کرده‌ايد و گفته‌ايد که اين ناشي از عملکرد مديران قبلي پرسپوليس است.

به نقل از فارس، وي افزود: لذا شايسته است که به چند نکته توجه کنيد. آيا شما در جريان بدهي 60 ميلياردي پرسپوليس هستيد؟ شما به چه استنادي اعلام کرديد که اين بدهي 60 ميليارد است؟ جنابعالي از حسابرسي چه چيزي مي‌دانيد؟

رويانيان ادامه داد: آيا فراموش کرديد يک گزارش مالي را در مجمع عمومي فدراسيون فوتبال آنگونه فاجعه‌آميز و فاجعه‌بار ارائه کرديد که زبانزد خاص و عام شد و زبان‌تان بند آمده بود که جواب سوال‌ها را بدهيد؟ آقاي کفاشيان! آيا شما از مديريت جز خنده چيز ديگري مي‌دانيد؟

رويانيان خاطرنشان کرد: جنابعالي به چه حقي پول‌هاي پشت پرده به برخي بازيکنان پرداخت کرديد در حالي که هيچ کمکي به پرسپوليس نکرديد. دبيرکل سابق کميته المپيک يعني آقاي افشارزاده بهتر از هر کسي مي‌داند که شما به عنوان دبيرکل اسبق کميته المپيک چه بدهي‌هايي به بار آورديد و ثمره آن نتايج بسيار ضعيف در بازي‌هاي آسيايي بود. جناب آقاي کفاشيان بنده امروز طي نامه‌اي رسمي از آقاي خادم معاون وزير ورزش و جوانان و همچنين علي پروين خواسته‌ام که يک نسخه از گزارش حسابرسي رسمي و قانوني را به اينجانب بدهند تا موضوع بدهي‌ها يا ارقامي که براي تخريب مديران قبلي بارها مطرح شد براي مردم و هواداران شفاف شود.

مديرعامل اسبق قرمزپوشان تأکيد کرد: اگر چنين نکنند بنده گزارش رسمي مؤسسه حسابرسي کشور را که دو سال در طول مديريت اينجانب صورت پذيرفته و بدهي‌هاي رسمي تمام مديريت هاي گذشته را منتشر خواهم کرد. خواهشمند است ديگر بر طبل توخالي بدهي‌هاي نجومي پرسپوليس نکوبيد که با ارائه اسناد و مدارک روسياه خواهيد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 / 1 / 1393برچسب:, | 20:50 | نویسنده : محمد جواد ملائی |